رگال لباس مدرن

Modern Clothes Rack
1 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند.
(1 بررسی مشتری)
ویژگی‌های محصول
  • طول:
  • عرض: ۶۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع: ۱۳۳ سانتی‌متر
  • تحمل وزن: ۱۰۰ کیلوگرم
  • تنظیم ارتفاع: ندارد
  • رنگ: مشکی استاتیک
  • جنس: فولاد
  • چرخ: ندارد
pointقابلیت گذاشتن طبقه
فروشنده: فروشگاه فیکت
بازگشت
فروشگاه فیکت

ناموجود

توضیحات

رگال لباس مدرن

  • مشخصات کلی:

رگال لباس مدرن یکی از جدیدترین محصولات فروشگاه فیکت در بخش رگال لباس است که بسیاری از نیازهای افراد در بخش خانگی، بوتیک و مزون‌ها را پوشش می‌دهد، جنس این رگال لباس از فلز آهن با روکش رنگ استاتیک کوره‌ای مشکی است که حد دوام و عمر بسیار طولانی دارد و با ضربه دچار ریزش نخواهد شد، علاوه‌بر‌این طراحی این رگال به‌گونه‌ای است که می‌تواند وزن بسیار بالایی را تحمل نماید بدین‌صورت که در طراحی این رگال از پایه‌های ضربدری استفاده شده است و در قسمت پایین این پایه‌ها به‌یکدیگر متصل شده‌اند، هم‌چنین پایه‌های ضربدری یا X مانند به‌وسیله‌ی اتصال جوشی ساخته شده‌اند. در قسمت بالایی این رگال نیز ۲ قسمت جداگانه یکی برای آویزان کردن لباس‌ها در طرفین رگال و یکی برای قراردادن طبقه روی رگال درنظر گرفته شده است، اگر به‌عکس‌های گالری این محصول دقت نکنید متوجه خواهید شد درصورت استفاده از طبقه (از جنس چوب، MDF، شیشه یا غیره) هیچ مزاحمتی برای آویزان کردن لباس‌هایتان ایجاد نمی‌شود زیرا بازوی‌های داخلی که برای نگه‌داشتن طبقه‌ی بالایی درنظر گرفته شده‌است از بازوهای بیرونی که برای آویزان کردن لباس‌هاست فاصله‌ی معناداری دارد. استفاده از طبقه روی این رگال لباس کاربری این محصول را دوچندان می‌کند، شما می‌توانید انواع مختلفی از وسایل را روی این رگال نگه‌دارید، در مزون‌ها و بوتیک‌ها می‌توانید لباس‌های زمستانی را به‌صورت تاشده روی این رگال بگذارید یا برای فروش تومان کیف‌و‌کفش نیز از آن بهره ببرید.

رگال لباس مدرن

  • مشخصات فنی:

رگال لباس مدرن دارای ۱۳۳ سانتی‌متر ارتفاع، ۱۲۰ سانتی‌متر طول و ۶۰ سانتی‌متر عرض است، قابل‌ذکر است به‌دلیل داشتن ۲ بازوی آویزان کردن لباس شما طولی به‌اندازه‌ی ۲۴۰ سانتی‌متر در دسترس خواهید داشت. استحکام این رگال لباس به‌حدکافی بالاست که می‌توانید علاوه‌بر آویزان کردن لباس‌ها از قسمت بالایی آن برای گذاشتن انواع محصولات بهره برد بدون آنکه نگرانی بابت استحکام این محصول داشته باشید. در این محصول تماما از اتصالات پیچی استفاده شده است و دارای ۸ جزء جداشدنی است که به‌وسیله‌ی پیچ به‌یکدیگر متصل می‌شود. در قسمت پایینی این رگال از پایه‌های تنظیمی لغزش‌گیر استفاده شده که می‌توانید درصورت نیاز از چرخ‌های مخصوص رگال برای حمل‌و‌نقل آسان بهره ببرید.

توضیحات تکمیلی

مشخصات رگال
چرخ

ندارد

رنگ

مشکی استاتیک

تحمل وزن

۱۰۰ کیلوگرم

تنظیم ارتفاع

ندارد

ارتفاع

۱۳۳ سانتی‌متر

جنس

فولاد

طول

عرض

۶۰ سانتی‌متر

شاخک / آویز
رنگ

مشکی استاتیک

جنس

فولاد

طول

اطلاعات اضافی
وزننامعلوم
ابعادنامعلوم

1 دیدگاه برای رگال لباس مدرن

  1. آبتین صابری پاسخ

    رگال مدرن

    رگال به صورت یک بسته است پایه ها جدااست به همراه میله ها که باید خودمون نصبش کنیم قسمت بالایش 4تا میله هست که 2 تابرای گذاشتن تخته یاشیشه است و2 تا انتهاییش برای آویزون کردن لباس هاست . رنگ از لحاظ کیفیت بالااست استحکامش هم خوبه ولی اگر ارتفاعش بیشتر بود به نظرم خیلی بهتر بود.

    نقاط قوت
    • ساخت خوب رنگ باکیفیت وکیفیت ساخت
    نقاط ضعف
    • تنظیمی نبودن رگال
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

- چنانچه دیدگاهی توهین‌آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
- چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
ارزش خرید نسبت به قیمت:
عالی
کیفیت ساخت:
عالی